Clara Fiol versus Bo Bartlett

Jo puc apagar la lluna,
puc incendiar la nit.
D’una espurna, d’un esquit,
d’un cop de bona fortuna.
Que si el teu besar m’engruna,
tota jo m’encendré amb foc.
I la fosca, llum d’enlloc,
quedarà tota apagada
quan jo l’hagi engalanada
de vermell, taronja i groc.

Autor: Clara Fiol Dols

Ilustración: Bo Bartlett, “Gethsemane” (2017)

NUA

Nua
que tèspia des del llit
i es nua tota ella
entre llançols i poca llum.

Nua
que t’intueix mig emboirat
entre bellumes.
Ennigulada
pel posat que tens quan fumes.
Nua.

Nua
que imagines dibuixada amb llum de lluna.
Des del balcó tenyeix la fosca
i la traspua.

Nua.

Autor: Clara Fiol Dols

Ilustración de Bo Bartlett

Vaig perdre la son per mor del teu sexe.
Tenia gust de melicotó i ritme de bicicleta.

Autor: Clara Fiol Dols

Ilustración: Bo Bartlett, “Verano”