Poemas de Ángela Comajuncosas con pinturas de Ben Fenske

ben-fenske-05

GALTES FLORIDES

De tu, en vaig aprendre
el bon costum de plorar
cada dia una mica
per buidar els ulls poc a poc
i mantenir la mirada cristal·lina.

La gent de galtes humides
sabem tenir
la pluja per amiga.

Fuente original:

http://arracadesdecirera.blogspot.com.es/2016/04/galtes-florides.html

JO TAN BÉ

ben-fenske-04Crec
que m’estimes més
quan no sóc teva.
Quan em veus fumant al sol,
el llibre obert
i els ulls tancats.
Quan abraço la tassa de cafè
amb les dues mans
a l’altre cantó de la taula
i ric tranquil·la
i m’amanyago els cabells
i em sobren dits.
T’agrado més
quan no sóc teva,
quan t’estimo
però no t’ho dic.

“Jo també”
ara et diria,
m’estimo més
quan et somric.

Fuente original: http://arracadesdecirera.blogspot.com.es/2016/02/crec-que-mestimes-mes-quan-no-soc-teva.html

Anuncis

2 comments on “Poemas de Ángela Comajuncosas con pinturas de Ben Fenske

  1. Hola
    Sóc la teva mare.
    Buff….estic tan orgullosa de tu!
    Bé…poder no seria aquest el sentiment, més aviat seria…estic tan feliç de tu!!

Deixa un comentari

