Tres poemas de amor de Luz Cassino

los bombones de la cajaCarrie Graber - 26

mira que te lo tengo dicho
los bombones en caja
los guantes de satén
el vino de madrugada
las flores silvestres
las pieles libres
las bocas curiosas
los sexos revoltosos

Ilustración de Carrie Graber

Fuente original: http://luzcassino.blogspot.com.es/2014/01/los-bombones-en-caja.html

CORAZÓNMariska Karto - 10

envuélvemelo para regalo dijiste
mientras arrojabas tu ropa y la mía
y me acariciabas en cámara lenta
cómo negarme
lo adorné con cintas rojas
mal disimulé sus arañazos
alguna herida cruel
la huella de las despedidas

cuídamelo te susurré al oído
a menudo se desboca

Fotografía de Mariska Karto

Fuente original: http://luzcassino.blogspot.com.es/2014/05/corazon.html

EQUILIBRISTA

Ara està enfilant-se pel meu coll
i a poc a poc va pujant pel clatell,
per una estona s’instal•la tèbiament
sobre el meu cerebel, equilibrista,
s’estira i grimpa àgil damunt la cara,
em toca les arrugues, ronroneja,Malcom Liepke - 24
balla danses de guerra i de deliri
i sacseja el vesper del meu espant,
sotsobre com vaixell fet de paper
en mars de sal, en mars de cotó fluix.

Llepa la meva pell, cada un dels meus porus,
és gegant, un follet, un taumaturg,
la síntesi de Déu i del diable,
la poma prohibida, el paradís.

M’assaboreix les corbes, les badies,
em penetra voraç o bé entendrit,
res deixa a l’atzar doncs tot m’ho pren:
els accidents, les ombres, les esquerdes.

És quedarà amb mi per sempre més,
ho sé, llavors jo decideixo
si serà cicatriu o bé ferida,
si dormirà amagat entre homenatges,
o bé a sota de dunes daurades
on va trobar refugi el meu cor.

Fuente original: http://luzcassino.blogspot.com.es/2013/12/equilibrista.html

Ilustración de Malcom Liepke

luz cassinoLuz Cassino (Buenos Aires, 1957) es poeta, escritora y comunicadora. Graduada en Psicología Social y desde 2002 vive en la provincia de Barcelona, atrapada por el azul del Mediterráneo y sus atardeceres de fuego.

Más poemas en su blog: http://luzcassino.blogspot.com.es/

Deixa un comentari

